El bloc d'en Joan Herrera

Començo el bloc presentant-me: Sóc el Joan Herrera. Tinc 43 anys i visc al Poblenou, antic barri industrial de Barcelona. Vaig estudiar a l’escola Ton i Guida del barri de Roquetes. I després al Joan d'Austria, a la Verneda...

Chávez i les empreses espanyoles

Hugo Chávez ha parlat de les empreses espanyoles instal.lades a Veneçuela. Sobre el famós moment del "¿Por qué no te callas?" em van preguntar aquest dimarts a RNE, en el magazín que presenta Juan Ramón Lucas, En días como hoy. Jo li vaig dir que esperava que actuessin amb responsabilitat social i medioambiental. No sempre ho fan. A Nicaragua, per exemple, Unión Fenosa cobra l'electricitat a preus europeus i a canvi dóna uns serveis tercermundistes. Tot i que si parlem d'elèctriques no cal anar-se'n tan lluny. Se'n recorden de Barcelona aquest estiu? Doncs si fan el que volen aquí pots comptar el que fan en societats democràtiques amb estructures socials i polítiques molt febles. El que volen.
COMPARTIR

Joan Herrera

Tinc 44 anys i visc al Poblenou, antic barri industrial de Barcelona. Sóc d'esquerres, ecologista, diputat d'ICV-EUiA i Coordinador Nacional d'ICV. Advocat. Treballo per la llibertat i la igualtat des de la fraternitat...

  • Facebook
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment